fredag 30 september 2011

Fredags mys

Det är dags för fredags mys hemma hos oss, barnen väljer film och får lite fredags godis. Veckans höjdpunkt ;) Tyvärr blev det inga tacos ikväll som planerat pga att mannen i huset fick jobba över lite, istället bjöds det på färska frallor och varm choklad...mums.

Nu ser vi jag framemot en mysig helg tillsammans med familjen. Smhi lovar vackert väder....och vi har bestämt oss att åka till Liseberg imorgon. Detta ska bli en överraskning för barnen, tror att de kommer bli alldeles lyriska.

Här en bild på mitt fina halvmåne bord som jag fick av min kära syster i födelsedagspresent, den passar så bra i våran "stora" hall. Jag älskar det.


Sockerlådan och den lilla kistan fyndade jag i somras på en bakluckeloppis.

Njut av ledigheten och av varandra <3

Kram Tanja




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar