söndag 8 maj 2011

Min oas

Godkväll
Oj vilken helg, det vackra vädret är tillbaka. Jag har varit och loppis fyndat i Småland (hos en väninna). Gjorde en hel del fynd :) älskar att fynda. Man känner ett enormt lyckorus i kroppen efter att ha shoppat. En del av helgens fynd ser ni på bilderna nedan, såsom blomsterbänken, korgstolen och symaskinsbordet. Fler bilder kommer en annan dag.

Min oas= våran underbara altan. Här på altanen bor vi mestadels under sommarhalvåret, bara vädret tillåter. Altanen byggde min sambo förra sommaren och den är på ungefär 50m2. Staketet som är av kryssmodell kommer jag att måla vitt nu under sommaren. Jag älskar våran altan. Här kommer några bilder på "inredningen" som smyckar altanen <3





Vill önska er en mysig söndagkväll.
Kramiz Tanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar