måndag 14 mars 2011

Mitt allra första inlägg...

Jag sitter här helt förvirrad, vad har jag gjort? 
Jag, Tanja den hel vilda mamman, med massor av överskottsenergi har skaffat mig en blogg. Med blandade känslor ska jag ta mig an blogglivet. Har länge gått i dessa tankar om att skaffa mig en blogg men har inte riktigt vågat.  
Jag hoppas att du som läsare ska kunna ta del av mig och mitt liv på ett så ärligt sätt som möjligt. 
Jag älskar min familj men också inredning, mode, matlagning och bakning så detta är en del av det ni kommer kunna läsa om här. Jag kommer lägga ut mycket foton, eftersom jag gillar att fotografera, tycker bilder är vackra att beskåda. 
Jag hoppas att du och jag kommer att trivas tillsammans här! 

Välkommen :)
//Fröken Sydvest

4 kommentarer:

  1. Gud vad kul syrran <3

    Kommer med glädje följa din blogg <3

    Love U

    SvaraRadera
  2. Lycka till kommer me försöka följa dig,kanske inte hinner med o läsa dagligen men det kan ja ta igen en annan dag. :-)) Puss

    SvaraRadera
  3. Härligt att du ville börja blogga =) Vi kan snart ha en bloggträff hihi! (så fort alla ungar blivit friska..)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer för ert stöd <3 love u //Tanja

    SvaraRadera