söndag 9 oktober 2011

Underbar chiffonjé

En riktigt go och skön helg är till sin ände. Vi hade besök av min allra bästa väninna och hennes familj i fredags, vi åt tacos och tittade på idol innan alla barn gick och la sig. Efter det spelade vi sällskap spel, så kul. I lördags efter att gästerna åkt hem åkte jag och min dotter in till stan. Shoppade en ny höst jacka till mig och nya accessoarer till barnen. Och efter det tog vi med oss våra härliga grannar ut i skogen där barnen gick leka och vi grillade korv. Idag har vi hämtat en chiffonjé från svärfar. Den kommer från gården där han växte upp, så fin. Den passar utmärkt i vårt nya sovrum, kommer att använda den som databord. Tack svärfar :). Helgen har verkligen varit mycket lyckad trots att både jag och älsklingen känt oss små krassliga. Nu hoppas jag på en bra vecka, nya utmaningar och nya upptäckter. Ha de gott allihopa. Många höst kramar Tanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar