tisdag 5 april 2011

Tallrikshylla


Äntligen har jag en tallrikshylla....
Tack Ardisia/Mia.

Hej alla glada
Tallrikshyllan fyndade jag hos mig goa vän Mia (ardisia). Den fann sin plats direkt, över det vita skåpet i vardagsrummet/matsalen. Är så nöjd :) tänk att nåt så litet kan göra en såå lycklig!
Nu om bara vädret kunde vara som det vart igår, solsken och plusgrader, skulle man vara ännu lyckligare. Dagens dugg regn och mörker har inte gjort mig piggare. Igår var det kanon fint, då passade vi på att tända grillen för första gången för den här säsongen. Det blev en snabb grillning av korv :) jag älskar grillat! Ser så framemot alla härliga grillkvällar, med god mat, god dricka och i goda vänners sällskap. Hoppas att det blir många sådana kvällar denna sommaren!

Imorgon är vi lediga, så då får vi se vad jag och barnen hittar på? Önskar er alla en mysig tisdag kväll <3

Vi ses!
Kram Fröken Sydvest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar