lördag 2 april 2011

Lördags fika....


Hej :)
På lördags fikat bjöds det på After Eight Kladdkaka med vispad grädde, så smarrigt! Detta är en utav mina absoluta favoriter, tack Ida för recpetet.

Du måste testa om du inte gjort det tidigare.

Annars var gårdagen riktigt bra, fick gjort en hel del här hemma. Äntligen fick jag upp ngr hyllor i Alvas rum :), passade även på att ändra lite på de befintliga hyllorna. Ett jobb som jag länge velat göra men inte riktigt fått tummen ur. Bilder kommer senare. 
Det hanns också med lite utomhuslek med alla våra goa grannar :) i Fredags bjöd vi över grannarna nedanför på tradionell svensk fredags taco, så gott och mycket trevligt. Så härligt att ha underbara grannar!!

Toaletten fick vatten inkopplat igår :), hoppas spegelskåpet kommer upp idag så kan vi nog börja använda den nu efter helgen!

Idag ska Alva och jag åka in till knalleland och titta på Eric Saade, en stor favorit till Alva. Hon är så uppspelt över att få se han sjunga idag. 
 Vi hörs och ses senare :)

Lugn & Skön söndag...

Kram Tanja

2 kommentarer:

  1. Mmm, vad gott, den kladdkakan måste jag testa. Tack!

    SvaraRadera
  2. Ja det måste du göra, den är super god ;)

    SvaraRadera