onsdag 13 april 2011

Vad glad jag blir :)

Godmiddag!
Vad glad jag blir över 1000 besökare på min sida :) vore så kul om ni ville lämna en kommentar efter er. Gör det nästa gång ;)
Det har vart mycket här igen, toalettrenovering (som nästintill är klar)....så lycklig jag är! Äntligen har vi en fungerande toalett här på över våningen. Jag vet att många fler än jag längtat efter den ;) så nu är ni alla hjärtligt välkomna hem till oss! Kom gärna kissenödiga ;) hihiiii

Helgen var otroligt skön, med mycket utomhus vistelse, vädret var ju fantastikst. Vi hade på söndagen hela +16,5 grader. Rena sommarvärmen. Nu är det dock mulet och endast +5,5 grader, men det vänder snart ;)
 I lördags var vi hemma hos fam Artursson på middag, så kul, så gott och helt vilt var det! Det blir lätt så med 5 stimmiga barn, men vad skoj vi hade...som alltid. Underbart med såna goa vänner!

Gjorde ett super fynd i helgen på blocket. Köpte en jätte fin skänk färdig målad i vitt och lite nött i kanterna ;). Ska bara finna den rätta platsen för den, sen får ni se bilder!

Igår hade jag ett härligt gäng med mammor här på barnkläders visning, så vackra och prisvärda kläder, tycker otroligt mycket om http://www.pompdelux.se
Kika gärna in på deras hemsida!
Tack tjejer för att ni kom <3

Här några härliga bilder från helgen som gått:

 Mina snödroppar


 Mini påskliljor


 Vilgot & Elin

Tjingeling allesammans...
Fröken Sydvest 

 

2 kommentarer:

  1. Hej Tanja!
    Jag läser ofta det du skriver....fina bilder...kram

    SvaraRadera
  2. Åå vad kul- vem är du? På återseende
    Kram Tanja

    SvaraRadera