torsdag 31 mars 2011

Helg!!

Bild tagen 060214


Godmorgon alla glada :)
Det blir Va-dag här idag igen, barnen har lätt feber båda två. Hoppas verkligen att det inte blir värre, tycker att det räcker med sjukdomar för detta året nu.

Nu har jag gjort det igen, jag ska ha barnkläders party hemma hos mig den 19/4. Jag vet inte varför men jag gillar fixa partyn, kanske skulle bli festfixare? Min sambo däremot blir riktigt trött på mig emellanåt, han ogillar verkligen sådana här sammankomster. Men det är ju tyvärr sånt han får stå ut med för sån ÄR JAG ;)
Och det har han väl nu efter snart 14 år börjar acceptera <3
Måste bara säga att jag har den bästa mannen man kan tänka sig han är underbar min Fredrik <3 och jag älskar honom sjukt mycket!! Likaså älskar jag djupt våra små barn <3 jag har den familjen jag alltid drömt om, bara ringen på fingret som saknas ;)

Nu i helgen ska vi se om inte vi kan få färdigt vår evighets renovering toaletten. Jag längtar så mycket efter detta så snart vet jag inte vart jag ska ta vägen? Vill börja inreda nu! Bilder kommer så snart det är klart.
Annars kommer helgen vara lugn och skön (hoppas jag), vädret ska ju bli fantastiskt, så det blir mycket utomhusvistelse.

Nu ska jag äta frukost tillsammans med de små. Önskar er alla en underbar helg <3

Puss&Kram
Fröken Sydvest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar