måndag 23 maj 2011

Rabarberpaj

Godkväll allesammans,

Precis hemkommen efter en liten löparrunda...japp ni läser rätt, jag har sprungit hahahaa. När jag var yngre så var det värsta jag visste springa, men nu har jag och min syster lovat varandra att vi ska ut och springa ett par gånger i veckan iaf. Vi får väl se hur länge vi orkar ;)

Helgen har varit full av partaj, därav min frånvaro från bloggen. I fredags var jag ute med ett gäng vänner som jag lärt känna via min älskling. Vi hade så himla skoj, kvällen avslutades med en hel del dans på Grand Hotel i stan. Och på lördagen var det dags för en kompis 30 års kalas som hölls här i Målsryd. temat för kvällen var after beach :) även denna kväll åt vi och drack vi mycket gott och till det en massa dans :)
Så igår söndag blev det mycket sovande, jag och älsklingen vaknade kl 12! Så underbart att få sova ut :). Min mamma och min moster har vart så goa och tagit hand om våra små hjärtan hela helgen...tack snälla ni.

Det hanns dock med och bakas årets första rabarberpaj och en träff med barnens nya kusin Elsa...så ljuvligt söt (se bilden nedan)



Vill önska er en fortsatt bra måndag kväll :)

Kram om er
Tanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar