söndag 1 maj 2011

1:a Maj...redan :)



Hej igen...
Redan söndag :( helgerna går för fort! Finns det någon som har bra tips på att få helgerna att gå långsammare?
Igår var jag och min syster på Ekhagens Marknad. Det var så kul och vi gjorde en hel del fynd och vi var absolut inte ensamma. Bilder på mina fynd kommer senare. Men gud vad nöjd jag är....älskar att fynda!
Idag var jag med familjen på Strömma Naturbruksgymnasium och vi fick se när alla korna släpptes på sommarbete, vilken upplevelse. Korna och barnen i publiken var sååå glada. Det bjöds på kanelbulle och Arla mjölk, man fick även gå runt och titta på alla de andra djuren och prov sitta traktorerna. Till er som aldrig vart på betessläpp, gå på det, mycket uppskattat av barnen!
Nu hoppas vi på en härlig arbetsvecka, sköt om er.

Puss & Kram
Tanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar