måndag 2 maj 2011

Loppis fynd.

God kväll :)
Vad jag har vart trött idag. Jag hade en sån hemsk söndagsångest igår kväll/natt, hade så svårt att somna. Fya och det kändes imorse när klockan ringde. Så nu längtar jag att få lägga mig raklång på soffan och njuta av lugnet här hemma. Hoppas ni andra har haft en bättre dag än jag. Vill bara passa på att säga hur viktigt det är att ha underbara människor i sin omgivning jag är så glad över att ha vissa människor i mitt liv <3 (utöver min underbara familj förstås)
Här ska ni få se några utav de fynd jag gjorde i helgen
Kannan passade så bra till mina favorit koppar, och brickan är helt underbar.

Köksvågen

Krukan och den lilla kannan pryder min skänk

Ljusdekoration

Ha en super mysig kväll...

Kram Tanja


3 kommentarer:

  1. Hoppas du piggnar till, fina saker du fyndat=) Kram
    Mutteri

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina saker!! Hoppas du somnar godare ikväll! Ses i morgon! Kram Marie

    SvaraRadera