onsdag 30 mars 2011

Loppat :)

Godmorgon...
Onsdag igen och vi är lediga, måste säga att jag varmt rekommenderar er småbarnsföräldrar som arbetar att vara lediga en dag mitt i veckan! Veckan blir inte lika lång och intensiv då, man får en kort break, hinner landa och fundera ;) och sist men inte minst ladda om batterierna!
Var och loppade igår kväll, fyndade en kökssoffa, som jag kommer få renovera lite. Hade tänkt ställa den på altanen till sommaren. Fyndade även en fin lite docksäng, som kommer passa perfekt i Alvas lekstuga, den behöver bara målas. Och så blev det ju lite annat smått och gott som är så svårt att motstå ;)
Bilder kommer senare. Fick mitt efterlängtat paket från provrummet.se min fina kofta, som kommer passa perfekt till både vardag och fest, 498kr. Kika gärna in på http://www.provrummet.se/
Idag ska jag in till stan en snabbis och förhoppningsvis hitta ett par snygga byxor (som jag redan kollat in), hoppas bara att de finns kvar!

 Blandat tulpaner med vide, så vårigt!

Min nyinköpta kofta. Passar med jeans och till klänning! Kanon härligt material.

Solen skiner- idag ska njutas!
 Carpe diem
Tanja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar