lördag 19 mars 2011

Soliga hälsningar från mig


Hej alla glada, 
Vilket underbart väder vi har idag, solsken och +6 grader. Dagen har bestått av en mycket trevlig loppisrunda, med både barn-och prylloppisar. Blev några härliga inköp såsom tårtspade (behöver putsas upp, ngr bakformar, en sparbörsa och en kockums burk)- hittade en fin byrå men var lite snål (de ville ha 600kr för den). Tycker att när man går på loppisar så ska det vara billigt!
Nu ska jag fixa mig iordning för ikväll blir det tjejträff med Målsrydsfruarna (som vi kallar oss). Så skål på er allihopa och på återseende...

Kram Tanja

1 kommentar:

  1. Fina fynd! Härligt med nya kakformar! Jag håller med dig, loppis ska vara billigt (om det inte är RIKTIGT antikt, det är en annan sak).
    Önskar er en trevlig kväll! Skåla för mig med :) Nästa vecka är jag också bjuden på en tjejfest, alltid jättekul =) Kramis

    SvaraRadera