måndag 21 mars 2011

Måndag går mot sitt slut....

Så skönt att måndag går mot sitt slut, jag gillar inte riktigt måndagar, man saknar helgen. Fast det är så skönt och veta att jag är ledig på onsdag igen :), det förgyller hela arbetsveckan. Jag har haft en känslomässigt jobbig dag, har varit hos tandläkaren. Jag vet inte varför men jag ogillar att gå till tandläkaren, och det är varje gång lika jobbigt och svettigt. Fast idag var jag hos en ny tandläkare (min underbara granne Kicki) och det kändes så bra, hon var så duktig och så proffsig. Hon visste hur man skulle hantera patienter som mig! Jag hoppas att jag framöver kan komma över min tandläkar skräck.

Hoppas ni alla får en bra vecka :)
Kram Tanja

1 kommentar:

  1. Hej!

    hmm konstigt, jag skrev en kommentar för några dagar sedan men det verkar inte funkat...

    Jaja jag skrev iaf att ni har det fint och att jag blev förvånad när du hittat till min blogg =)

    kram Jenny

    SvaraRadera