torsdag 17 mars 2011

Trött, tröttare, tröttast

God kväll :)
Det har vart en tuff och dag idag, igår kväll var jag och några tjejkompisar ute och firade vår kollega som snart ska gifta sig, Vi var på ett zumba pass, mitt allra första....så himla kul. Det var ju inte det lättaste men vad skoj vi hade,.vi skakade rumpa, tuttar, mage och höfter....jag tyckte dock att det kändes som hela kroppen skakade, hade verkligen ingen kontroll hahahaa. Men det var inget som skrämde mig fick bara mersmak för den här typen av träning. Det ska ju vara roligt och träna! Tror att det kommer bli mer zumba för mig i framtiden!? Kvällen avslutades på La Copita (spanks inspirerad) restaurang i Borås, de har såå goda tapas! Så hemma var jag först strax innan kl 23. Och upp kl 6 idag för att jobba.....poooh. Gillar verkligen inte att gå upp tidigt på morgonen, och framför allt inte att låta väckaklockan väcka mig! Men visst var det skönt att få komma och jobba, det var alldeles för länge sen sist. Tror att både jag och barnen behövde få lite tid ifrån varandra efter alla sjukdomar. Nu håller jag tummarna att vi får vara friska ett tag framöver, få träffa folk och ha roligt :). Men vad jag har vart trött idag...har nog aldrig längtat så efter att få lägga mig på soffan som idag. Så nu stänger jag av datorn och lägger mig i soffan under täcket. GOD NATT alla vänner

Kram kram //Tanja 

Mitt köksfönster...se hur vårsolen lyser där ute :) 


2 kommentarer:

  1. Låter som en toppenkväll =)
    Jag skulle gärna vilja börja träna zumba! Ska vi kolla det tillsammans kanske? Har aldrig provat men det sägs vara kul!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jaaa vad kul :)) det gör vi tIllsammans måndagar i dalsjöhallen kl 19.30! Kram

    SvaraRadera