torsdag 31 mars 2011

Vänner :)

Godmorgon :)
Här är vi trötta idag. Alva är på dagis och jag är hemma med Vilgot, som vart uppe inatt mellan kl 03-05.30. Han hade feber och kunde inte sova. Det är inte ofta vi har ett barn emellan oss under natten, men visst är det mysigt när det händer. Han låg och klappade mig likadant som jag gjorde på honom, min lille prins. Hoppas inte det blir någon långvarig sjukperiod av detta.

Idag vill jag bara hälsa till alla mina vänner: Att jag älskar er!
Ni vet vilka ni är så ta åt er ;). Vänner är något som inte växer på träd, vänner ska man vara rädd om och man ska vårda sina vän relationer. Jag har många vänner som inte bor så nära mig och jag tycker det är så härligt att vi fortfarande har så bra kontakt trots avståndet- det är vad jag kallar RIKTIG vänskap! Det är vänner jag kan prata med om allt, vänner som jag vet ställer upp, vänner som accepterar mig för den jag är, vänner som inte dömer mig och vänner som visar att de bryr sig. Så jag tycker att har du också vänner du allt för sällan talar om för hur mycket du tycker om dom, så passa på att göra det idag :) Man vet aldrig när det är försent.

Ta vara på era vänner och behandla dom väl.

Från en sann vän
Tanja



4 kommentarer:

  1. Och jag älskar dig min kära syster <3

    Ber om ursäkt för mitt beteende det sista (har inte riktigt vart mig själv) :(

    <3

    SvaraRadera
  2. <3 <3 <3 älskar dig oxå, tveka aldrig på det! Bästa syster <3

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt, vänner ska man vara rädd om. Ibland känner man att man inte räcker till bara... Kram Lena

    SvaraRadera